Bieber Plus
You must login (register) to review.
Reviewer: aussie-belieber Signed [Report This]
Date: 07/22/12 - 05:05 am Title: Two

i'm re-reading this story, it is like my favourite story i have ever read and it's just so cute and i love it so much

Reviewer: dearclara Signed [Report This]
Date: 06/11/12 - 06:17 pm Title: Please Read!

I absolutely adore this!

You honestly deserve more reviews than your 12. I'll give a shoutout when I update my story so hopefully that'll help, yeah? :) 

your story is amazing, and you shouldn't just stop because you got 0 reviews. keep going :) 

xox. claraaaaaa



Author's Response:

oh my goodness, thank you so, so much! this is the sweetest message i have ever gotten! <3<3

Reviewer: imapurpleninjayou Signed [Report This]
Date: 04/17/12 - 12:21 am Title: Fifty One

Pleaseeeee keep writing? I really love your stories <3



Author's Response:

Need some more reviEws! Thank you though!

Reviewer: maryvazquez Signed [Report This]
Date: 04/16/12 - 08:18 pm Title: Fifty One

p,ease write more I'm addicted!!!



Author's Response:

Thank you!

Reviewer: imapurpleninjayou Signed [Report This]
Date: 04/11/12 - 09:17 pm Title: Forty Two

Wow. I finally caught up after I first read this. :))

Well, keep writing! Love your story! :)



Author's Response:

thankss :) ill post more when my phone gets fixed ahah, thats where all the rest of the chapters are :) <3

Reviewer: Jordan Leann Signed [Report This]
Date: 04/07/12 - 10:33 am Title: Forty Two

aww this entire story is too cute....hopefully her night out doesnt do to much damage to their image



Author's Response:

thank you! :) yeah i hope soooo ;) <3

Reviewer: bieberforalways Signed [Report This]
Date: 04/05/12 - 05:46 pm Title: Forty Two

Omg this is soooo good can't Waite for more to come it is really good



Author's Response: thank you aahh!

Author's Response:

thank you aahh!

Reviewer: bieberforalways Signed [Report This]
Date: 04/05/12 - 05:27 pm Title: Thirty One

This is sooooo good 

Reviewer: JBPolkadottedgiraffe15 Signed [Report This]
Date: 04/02/12 - 10:01 am Title: Forty Two

This is an amazing story! And you are an amazing writer! I love it so so so much! Please update soon! =) <3 <3 <3



Author's Response:

Thank you so much!! I will :)) <3

Reviewer: kyah100 Signed [Report This]
Date: 04/02/12 - 09:03 am Title: One

Ermmmmm excuse me but HOW THE HELL DO YOU ONLY HAVE FIVE REVIEWS!

This story is amazing love love love it :D 

Please update soon !



Author's Response:

hahah awww thank you!! <3

i will haha :)

Reviewer: JBi3b3rSwagg Signed [Report This]
Date: 03/25/12 - 06:36 pm Title: One

This is a good story :).



Author's Response:

Thank youu :) <3

Reviewer: Biebergotswwag Signed [Report This]
Date: 03/25/12 - 04:25 pm Title: Fourteen

Omg love this...next chapter soon please



Author's Response:

thank you soo much :) i'l try and get it up soon if i get more reviews hhaa <3

Reviewer: T-BABEE Signed [Report This]
Date: 03/23/12 - 04:37 pm Title: Five

I make polyvore outfits. if you ever need some feel free to contact me at tobiagboola28@gmail.com



Author's Response:

thanks :)

Reviewer: tweetywriters Signed [Report This]
Date: 03/23/12 - 02:49 am Title: Four

I LOVE YOUR STORY! The plot is amazing and your writing is incredible! Post again soon? :D x

Author's Response:

Omg thank you so much! definitely :)) <3

You must login (register) to review.